Monolog : 5 minute

In timp ce cititi va rog sa ascultati asta : https://www.youtube.com/watch?v=qWPSuhepgzk

(” Ultimele cuvinte spuse …”)

– Nu vrei iubire ,dar ai nevoie de ea!

(” O carcasa goala ce bantuie lumea ”)

Imi e ori prea frica ,ori nu mai pot simti nimic . De cand au fost ultimele 5 minute de liniste nu am mai putut simti . Sunt doar fata stea ,esenta mea s-a stins , au ramas gandurile dintr-o carcasa goala . Si poate e mai bine asa ,poate nu stiu , mie chiar asa imi e dat sa fiu . O carcasa goala care bantuie lumea ..

(” Nu am cerut o muza ,nu am cerut sa simt ..”)

Si treceam pe langa oamenii ,pe langa sentimente si ii priveam . Ce bine s-ar simti …5 minute … Atat. Nu am cerut o muza ,dar am primit . Dupa atata timp , mi-am citit muza . Mi-am deschis inima si m-am topit …

(” Era ca..”)

Era ca si cum il stiam de o viata . Era ca personajul din cartile mele preferate . Puternic ,responsabil ,atat de bland ,atat de cald si atat de viu . Si imi placea cum imi facea inima sa trasalte si sa se bucure ,de parca fix asta stia ca tanjeam . Si ma topeam , inima mea nenorocita de gheata se topea . Era ca si briza de vant ce imi readuce respiratia vietii .Era muza mea masculina …De ce era ?

(” Pentru ca mi-am irosit cele 5 minute …”)

Era randul meu sa cer cele 5 minute de liniste … Le meritam ,le merit ,dar s-au scurs mai repede decat credeam . Si din este a devenit era ,doar pentru ca ohh ,asa sunt eu …un dezastru luminos . Si simt ,si mor ,si plang cuvinte de care imi va fii asa de dor …

Lasă un comentariu